De60Musketerer
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

De60Musketerer

De 60 Musketerers Travian forum
 
ForumforsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 reserverede pladser

Go down 
+3
Warriors
ThorBlood
madmike
7 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
madmike
Admin
madmike


Antal indlæg : 116
Geografisk sted : jorden, 3 planet fra solen
Registration date : 10/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeLør Feb 16, 2008 8:23 pm

132, 164 har sendt mine bosettere derud
Tilbage til toppen Go down
https://d60m.catsboard.com
ThorBlood
Admin



Antal indlæg : 236
Registration date : 10/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeLør Feb 16, 2008 8:28 pm

168,171 er mit endelige bud lol! Jeg lægger mig der, og nu ændrer jeg det ikke mere hehe Wink


Sidst rettet af Lør Feb 16, 2008 9:00 pm, rettet i alt 3 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeLør Feb 16, 2008 8:41 pm

151|129 Reseveret Laughing Sender i morgen tidlig når mine andre kommer hjem fra Thor Very Happy
Tilbage til toppen Go down
Warriors

Warriors


Antal indlæg : 53
Registration date : 10/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeSøn Feb 17, 2008 1:23 am

snupper 128/174
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeSøn Feb 17, 2008 12:28 pm

Så er mine sendt til 151|129, men jeg skal fanme vente lang tid... 23:37:57
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeOns Feb 27, 2008 8:10 pm

skal man selv finde sig et sted?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeOns Feb 27, 2008 8:42 pm

Sigurt skrev:
skal man selv finde sig et sted?

Vi har kun i starten diskuteret over hvor vi skulle ligge altså om det var nor syd øst vest. og det blev til omkring 150 | 150 Resten pt er op til folk. så først til mølle .
altså hvis du skriver en by op her inde skal der jo ikke ige komme en anden fra din aly og nakke den Wink. med mindre du er 1 måned om at komme der ud Twisted Evil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeOns Feb 27, 2008 11:28 pm

Hopper ud til jada og tager 151|126 i morgen ses der ude... bliver min hovedby
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeTors Feb 28, 2008 12:02 am

Men hvordan finder man sådan en med 9 eller 15 korn?
Tilbage til toppen Go down
Damlqv




Antal indlæg : 165
Registration date : 20/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeTors Feb 28, 2008 1:29 am

du søger Smile bare find et sted med nogle kornoaser, så ser du ellers bare på alle de felter omkring, hvis du er heldig er der en 9 eller 15 crop.

mvh damlqv

ps. god fornøjelse Razz kan godt tage lang tid at finde et godt sted
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeTors Feb 28, 2008 9:53 pm

jo tak jeg prøver:)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeFre Feb 29, 2008 2:13 pm

letter forsinket men lnder på 151|126 kl 00:13 i nat Wink skal op og drille jada lidt Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeFre Feb 29, 2008 3:41 pm

Hehe, jeg laver snart en by lige ved siden af, men mangler lige lidt resourcer, som ankommer kl. 18.19 før jeg kan sætte min sidste bosætter igang...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeFre Feb 29, 2008 3:47 pm

he he cool du havde måske set den crop , håbr ikke du have den i tankene Wink. for nu er det min :GG:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeFre Feb 29, 2008 10:03 pm

Næhhh, det havde jeg skam ikke, jeg skal have en by ved siden af som kan forsyne med resourcer...
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeLør Mar 01, 2008 7:00 pm

Jeg sender mine bosættere til (159|163) kl 19 i aften Smile
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeOns Mar 12, 2008 11:37 am

Jeg lægger mig på 157-181 der vil jeg ligge mig i ødemarkan
Tilbage til toppen Go down
Creamz




Antal indlæg : 19
Registration date : 10/03/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeFre Mar 14, 2008 1:56 am

jeg smider mine bosætter ud til
233 | 151

Der kan de sikkert få en masse dejlig fred og ro.

Ved godt det er lidt afsides, men skidt, vi kan kalde det for provinsen til vores kommende ødemarks-samfund..!

/Creamz
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeLør Mar 15, 2008 1:39 am

Jeg ved ikke lige hvor det her indlæg hører hjemme, men eftersom det har noget med byer at gøre, skriver jeg det her.

Når man har sin hovedby og har alle sine råstoffelter i trin 10 og ma så får dem i 11,12,........20. Når man så får en ny by og gør den til hovedby. Hvad sker der så med ens gamle trin 20 felter i den gamle hovedby?

Jeg håber i forstår mig. Det var lidt svært at skrive ;D

Mvh. Gurli
Tilbage til toppen Go down
Warriors

Warriors


Antal indlæg : 53
Registration date : 10/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeLør Mar 15, 2008 9:39 am

Alle råstof felter går ned på trin ti, og det samme gør produktionen Du mister også din stenhugger (og bygninger du kun kan produce i hovedbyen
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeLør Mar 15, 2008 7:22 pm

nå ok så er der ingen grund til at begynde at udvide mere:)
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeSøn Mar 16, 2008 1:21 pm

Hej

Er der nogen der vil hjælpe med at finde en 15 crop tæt ved 159|163? Det ville være en stor hjælp Smile For jeg er ikke ret god til den slags Wink

Mvh. Gurli

Hvis det skal værre lovligt er den bedste teknik jeg bruger som jeg kan give vider til dig. Klik Klik Klik afro
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeOns Mar 19, 2008 12:18 pm

Jeg hopper ud til 127|188 er der i morgen kl 7:00 under navnet Konge_don fra BORG

Så må vi håbe folk kan lide det navn Wink for leman var ikke en mulighed denne gang he he

Vil lige sige thx for støtten, men der var åbenbart og er stadigvæk nogle som ikke kunne lide mine byer Wink
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeOns Mar 19, 2008 11:11 pm

nakker også den 9 crop der ligger op af i påsken hvis man kan sende der. skifter til navnet konge_don 127|188
Tilbage til toppen Go down
Sigurt




Antal indlæg : 113
Registration date : 13/02/08

reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitimeSøn Mar 23, 2008 1:09 pm

Jeg ved ikke lige hvor det her indlæg hører hjemme, men eftersom det har noget med byer at gøre, skriver jeg det her.

Min 2. by er en 9 crop. Og da har jeg allerede bygget residens i trin 10 og grundlagt en ny by. Saa er det mit spoergsmaal gaar paa... Hvis jeg vil goere den til hovedby nu, og jeg nedlaeger mit residens, kan jeg sa godt bygge palads bagefter? og hvad sker der med den by jeg har grundlagt?

Mvh. Gurli
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





reserverede pladser Empty
IndlægEmne: Sv: reserverede pladser   reserverede pladser Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
reserverede pladser
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
De60Musketerer :: reserverede pladser-
Gå til: